26 Ekim 2014 Pazar

Bir yaşıma daha girdim

Biliyorum uzak kaldım, uğrayamadım buralara. Geçen yazımda iş için şehir değiştirdiğimi yazmıştım. Bu şehre gelişimin şerefine yapılan kutlamaların sarhoşluğunu yeni yeni atıyorum, kendime geliyorum. Ama ne kutlamaydı. Ne cam çerçeve kaldı, ne de yanmadık bir yer.  Uzun süre hafızamdan silinmeyecek. Belki ileride bir kitabın sayfalarında yer alır, kim bilir. Neyse gelelim başlığa. Ben bugün karpuz çekirdeği ile kavun çekirdeğinin kavrulup kuru yemiş gibi yendiğini öğrendim. Yani bir yaşıma daha girdim. Karpuz çekirdeğini henüz denemedim ama kavun çekirdeğini yedim. Beğendin mi diye sorarsanız bir İzmir'li olarak bizim çiğdemi tercih ederim doğrusu. Ama bu şehrin sakinleri bayılıyor anladığım kadarıyla. Bakalım daha neler göreceğim  ömrümün anlarının aynasında. Duydukça, yaşadıkça sizi de haberdar ederim, kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder